Gwarancja

Na wykonane prace udzielana jest dwuletnia gwarancja.

 

Warunkiem świadczenia gwarancyjnego jest:

  • wykonywanie w Gabinecie higienizacji jamy ustnej (pakiet higienizacyjny) co sześć miesięcy,
  • utrzymanie higieny jamy ustnej,
  • odbywanie wizyt kontrolnych w Gabinecie co sześć miesięcy,
  • niezwłoczne wykonanie zabiegów zaleconych przez lekarza podczas wizyt kontrolnych w Gabinecie.

 

Gwarancja nie obejmuje:

  • prac tymczasowych – korony tymczasowe, protezy natychmiastowe osadzone bezpośrednio po usunięciu zębów wymagające po pewnym czasie podścielenia,
  • prac, przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta,
  • leczenia kanałowego,
  • leczenia zębów mlecznych.

 

Nie podlegają gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku:

  • niedostatecznej higieny jamy ustnej,
  • złamań koron zębowych pomiędzy wizytami zębów będących w trakcie leczenia kanałowego,
  • złamań koron zębowych zębów po leczeniu kanałowym nieodbudowanych protetyczne,
  • braku przestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniem protetycznym,
  • uzupełnienia tylko części braków zębowych, powodując przeciążenie strefy uzupełnionej protetyczne,
  • nieodbywania zalecanych wizyt kontrolnych,
  • urazów mechanicznych,
  • naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
  • istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, padaczka, osteoporoza, stan po napromieniowaniu i terapii cytostatykami).